فائزون | کلمات کلیدی
نتیجه جستجوی کلیدواژه:شهید حاج قاسم سلیمانی

گرامی داشت چهارمین سالگرد سردار دل‌ها در زاهدان

مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی و آیین رونمایی از المان این شهید والامقام در زاهدان برگزار شد.

فائزون

صبر حاج قاسم سلیمانی مقابل نیروی ناشی

یکی از فرمانده‌ها در جریان دفاع مقدس، گلایه یکی از نیروهایی را که اشتباهات زیادی داشت به حاج قاسم سلیمانی کرد. حاج قاسم به او گفت: «اگر یه درصد احتمال می‌دی توی این مسیر بمونه و نیروی خوبی بشه، دیگه هیچی نگو.»

شهید

یادواره شهیدان حاج قاسم سلیمانی و قاسم میرحسینی در ایرانشهر

در راستای گرامی داشت ایام‌الله دهه فجر یادواره شهیدان سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و سردار قاسم میرحسینی در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد.

شهی سلیمانی

حاج قاسم مکتب و تفکری همیشه زنده است/ سردار سلیمانی با شهادتش تا ابد در قلب و ذهن مردم زنده شد

علیرضا شهنوازان گفت : سردار سلیمانی یک نماد نبوده بلکه یک نهاد است انسانی با تمام شاخصه های برتر که ممکن است در وجود یک انسان تبلور پیدا کنند.

شهید

پای درس آقا| شهید سلیمانی هر دو پیروزی را کسب کرد؛ هم فتح در نبرد، هم شهادت

رهبری می‌فرمایند: مسلمان‌ها می‌گویند: بِنا اِلّا اِحدَی ‌الحُسنَیَین‌، ما یکی از دو حُسنیٰ را داریم، یکی‌اش پیروزی است، یکی‌اش شهادت است. شهید سلیمانی به هر دو حُسنیین رسید؛ هم پیروز شد، هم به شهادت رسید.

شهید

حضور رزمندگان لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله در جوار مزار حاج قاسم+تصاویر

هم‌زمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم، گروهی از رزمندگان گردان انصار الرسول لشکر ۲۷ محمد رسول الله سپاه تهران با برپایی موکب در کرمان، یاد و خاطره این اسوه جهاد جبهه مقاومت را گرامی‌ داشتند.

شهید

برگزاری مراسم یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خاش/سلیمانی یک مکتب و تفکر همیشه زنده است

سردار آبسالان: وصیت نامه شهید سلیمانی باید برای نسل جوان تبیین شود سلیمانی شدن دور از دسترس نیست با پیروی از خط این شهید و تأسی از سیره و منش این بزرگ مرد همه میتوانند سلیمانی شوند.

شهید

شهید سلیمانی مظلومیت مردم منطقه را به چشم و گوش جهانیان رساند

حجت الاسلام و المسلمین احمد علی قاسم زاده،گفت:تنشکیل محور مقاومت از بزرگترین کار های شهید سلیمانی بود که به وسیله ان الگوی مقاومت را پایه ریزی کرد.

شهید

مکتب حاج قاسم سلیمانی تقویت کننده جبهه مقاومت است/ معنویت و رابطه عاطفی شهید سلیمانی با مردم مثال‌زدنی بود

شماری از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه معنویت و رابطه عاطفی شهید سلیمانی با مردم مثال زدنی بود، گفتند: خون شهید حاج قاسم و همرزمانش درخت اسلام را آبیاری کرد و منجر به تقویت و وحدت بین ملت ها شد.

شهید

شهید سلیمانی یک الگوی مردمی و معاصر برای تربیت فرزندان این سرزمین است

آیت الله مصطفی محامی گفت: زندگی سردار سلیمانی الگویی مناسب و موثر برای تربیت فرزندان این سرزمین است.

شهید سیلمانی

الگوگیری از مدیریت میدانی و جهادی شهید سلیمانی ضرورت دارد

شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی سیستان وبلوچستان با بیان اینکه الگوگیری از مدل مدیریتی شهید سلیمانی یک ضرورت برای مدیران کشور است، گفتند: ارائه یک الگوی مدیریتی در تراز انقلاب برای مدیران جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر سبک مدیریتی شهید سپهبد قاسم سلیمانی از ضروریت ها است.

شهدا

شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود/اخلاص و مردمی بودن شهید سلیمانی باعث ماندگاری نام وی شد

احمد علی سرحدی،گفت:شهید سلیمانی هیچ گاه برخلاف امر رهبری کاری انجام نداد وشاید بتوان گفت همین موضوع باعث شده تا ایشان در برنامه های و کارهای خود همیشه موفق باشد.

شهید

جان فدا| نزدیک بود استقبال گرم عراقی‌ها منجر به ترور حاج قاسم شود

وقتی عراقی‌ها فهمیدند حاج قاسم به منطقه آمده، انبوهی از نیروها با ماشین و موتور و پیاده خودشان را رساندند و جمع شدند. این دوست داشتن بی‌حد موجب شد داعش هوشیار شود.

شهدا

جان فدا| بی‌اعتنایی حاج قاسم به اخطار آمریکایی‌ها در مدار ۵۵ درجه

آن روز آمریکایی‌ها اعلام کرده بودند که کسی حق ندارد تا مدار ۵۵ درجه نزدیک این منطقه شود. حاج قاسم بدون توجه به این اعلام آمریکایی‌ها سوار هلی‌کوپتر شد!

1